Booking Q & A


Her finder du 6 hurtige svar på forskellige bookingsituationer


1. Hvordan booker jeg på tidligere liftkort?

Du booker på tidligere liftkort (basis-, fordels- eller årskort) ved at logge ind på din profil, hvor liftkortet er tilkoblet, hvorefter du kan booke på et eller flere af dine liftkort.

Booking paa tidligere liftkort

2. Hvordan finder jeg mit/mine liftkort nr?

Du finder dine liftkort numre på selve liftkortene eller ved at logge ind på din profil, hvor liftkortene er tilkoblet. Her klikker du på "mine bookinger", hvorefter du kan se liftkort numre, navne og hvilken type liftkort det er (basis-, fordels- eller årskort).

Find liftkort nr

3. Hvordan køber jeg fordelskort eller årskort?

Du køber fordels- eller årskort i forbindelse med en booking. Når du når til at indtaste navn, voksen/barn mv., vælger du hvilken liftkort type du ønsker (fx. fordels- eller årskort). Du kan også købe fordels- eller årskort som gavekort her. Disse indløses på samme måde ved booking.



4. Hvordan opgraderer jeg mit nuværende basiskort til fordels- eller årskort?

Du opgraderer dit basiskort ved at logge ind på din profil, hvor dit basiskort er tilkoblet. Her trykker du "opdater medlemskab" i forbindelse med en booking og vælger dit nye medlemskab og går til betaling.

opgradering af gavekort

5. Hvordan rykker eller aflyser jeg min booking?

Du rykker eller aflyser din booking ved skrive til member@ski365.dk.

6. Hvordan indløser jeg gavekort eller tilgodebevis?

Du indløser gavekort eller tilgodebevis i forbindelse med en booking, hvor du også indtaster navn, vælger liftkort mv. Her indtaster du din kode i feltet "Voucher", hvorefter værdien af din voucher fratrækkes.

indløsning af voucher